حراج!

ماسک دست بایوآکوا مدل Avocado حجم 35 میلی لیتر به همراه ماسک پا

1,222,500 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 6887420 دسته:

توضیحات

از زمان تأسیس برند بایو‌آکوا ، به دلیل کیفیت محصولات و دسته بندی جذاب ، مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. هدف شرکت بایوآکوا ساختن یک برند زیبایی حرفه‌ای است که تا حد زیادی به هدف خود رسیده است. BIOAQUA به عنوان یک خالق زیبایی حرفه‌ای ، دارای قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه است تا تمام افراد یک جامعه توان خرید محصولات این برند را داشته باشند. برند بایوآکوا با شعار “زیبایی رنگ واقعی شماست” توانسته جزو برندهای آرایشی محبوب بین افراد باشد.

رای مراقبت از پوست دست علاوه بر کرم‌ها و لوسیون‌های مرطوب کننده و آبرسانی که تولید شده‌اند، امروزه ماسک‌های مخصوص دست نیز تولید و به بازار عرضه شده است. برند محبوب BIOAQUA که در زمینه‌ی تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند، ماسک‌های دست که به صورت دستکش هستند را تولید کرده است. فرمولاسیون ماسک ورقه ای دست عصاره آووکادو بیوآکوا حاوی عصاره‌ی آووکادو می‌باشد که موجب تغذیه، آبرسانی و نرمی پوست دست می‌شوند. این ماسک برای افراد با پوست خشک و زبر بسیار گزینه‌ی مناسبی است. ماسک ورقه ای دست عصاره آووکادو بیوآکوا باعث از بین رفتن پوست‌های مرده دست شده و به هیچ عنوان به پوست‌های سالم دست آسیب نمی‌رساند. علاوه بر این، بر خلاف سایر محصولات نیاز به طول درمان ندارد و با یک بار استفاده نتیجه ی معجزه آسای آن مشاهده می‌شود. در هر بسته این محصول، دو عدد (یک جفت) ماسک وجود دارد.

ماسک پا بیوآکوا مدل آووکادو وزن 35 گرم یک راه حل ساده برای لطافت و شادابی پوست پا است. این ماسک به صورت جوراب حاوی مواد مغذی طبیعی و ویتامین های مفید پوست پا می باشد. این ماسک به گونه ای طراحی شده که در مدت زمان استفاده به راحتی می توانید به کارهای روزمره رسیدگی کنید. این ماسک حاوی مواد مغذی و عصاره آووکادو بوده و برای اّرسانی پوست فوق العاده است. عصاره آووکادو به کار رفته در این محصول باعث می شود تا خشکی پوست پا کاملا از بین بروند. با استفاده از ماسک های تخصصی بایوآکوا، پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید و ترک های دست و خشکی پوست پا را التیام ببخشید.

حجم 35 میلی‌لیتر
راهنمای استفاده دست‌های خود را شسته و سپس خشک نمایید و داخل این ماسک‌های دستکشی قرار دهید. به مدت 20-40 دقیقه در این حالت بماند تا ژل ماسک کاملاً جذب دست شود. سپس ماسک‌ها را از دست بیرون آورده و دست‌ها را به آرامی با آب و صابون شست و شو دهید و در آخر از کرم یا لوسیون مخصوص دست استفاده کنید.

ماسک پا بیوآکوا به شکل جوراب طراحی شده است. پس از شستن پا می توانید ماسک پا را به مدت حداقل 30 دقیقه بپوشید و پس از آن در صورت که احساس نیاز مینوانید آبکشی کنید.

ترکیبات مواد مرطوب کننده
سازگار با پوست‌های انواع پوست
مناسب برای آقایان
ویژگی‌ها آبرسان
کاربرد پا
سایر توضیحات مرطوب کننده
نرم کننده
صاف کننده
مناسب برای انواع پوست
از بین برنده لایه ی مرده ی پوست
نتیجه معجزه آسا با یکبار استفاده
دارای عصاره آووکادو
رفع خشکی و زبری پوست